sobota, 18 sierpnia 2012

Fight for freedom!

Witam, witam! Muszę Wam powiedzieć, że ostatnio strasznie się rozleniwiłam. Co będzie za miesiąc jak zacznę studia. Z jednej strony chcę rozpocząć nowy etap w życiu a z drugiej trochę się go boję. Na pewno poznam wielu nowych ludzi, ale nie chcę opuszczać moich starych przyjaciół. Najtrudniej będzie mi się przestawić na wczesne wstawanie bo mieszkamy z Szeluą 10 km od centrum. Mogę się pożegnać ze spaniem do 12 :P Koniec z tym zamulaniem. Koszulkę, którą dzisiaj zaprezentuję zrobiłam już daaawno temu, ale nie pomyślałam o zrobieniu posta, głupia ja :D



 Evel.

2 komentarze:

  1. Moge tylko zaswiadczyc, ze studiowanie to rewelacyjny okres w zyciu i ja az sie boje poimyslec, co bedzie jak sie skonczy;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jej kolorek jest cudny <3

    http://seizethem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń