poniedziałek, 27 sierpnia 2012

buckle

Joł! Żyję;D można by było kontemplować biorąc pod uwagę moją chyba miesięczną nieobecność, ale zrobiłam sobie w sierpniu wakacje od wszystkiego. Wypoczęłam i zabieram się do sterty niezrobionych ciuszków!
W sobotę spięłam tyłek i zrobiłam porządek w półkach, bo nie robiłam go od no... dawna;D i znalazłam pęknięty pasek, który nie nadawałby się już do noszenia i wylądował w wyrzutni, ale klamrę sobie przywłaszczyłam na bransoletkę;D uwielbiam szerokie ozdoby na rękę.
A z tyłu widzicie ścianę też DIY. Z wyciętych kartoników zrobiłam układankę na wzór Scrabble. Wiszą już tam chyba od pół roku, ale są jeszcze nie całkiem skończone;D

Pozderki ;* !

szelua.

2 komentarze:

  1. Mega pomysł ze scrabble na ścianie ;)
    nie najgorsza ta bransoletka, chociaż nie przepadam za tak wielką biżuterią na ręce... :)
    Zapraszam do siebie: rozoweokularyyy.blogspot.com
    !

    OdpowiedzUsuń