niedziela, 3 czerwca 2012

miętowa asymetryczna spódnica

pastelowe kolory tęczy są ostatnio dość popularne. bardzo spodobał mi się również krój odsłaniający nogi poprzez obcięcie przedniej częsci spódnicy maxi. Spódnicę obszyłam i ciekawie się prezentuje;)
ostatnio mam sporo czasu, ale to się znowu zmieni, bo znalazłam w końcu pracę;D mamona zawsze spoko <3 ale nie mam zamiaru zaniedbywać już bloga. Oprócz zwykłych ubrań zabieram się do nowego plecaka, efekty za niedługo.
Jeśli spodobało wam się któreś nasze ubranie, piszcie na meila albo w komentarzach;* jeśli chodzi o spódnicę:

CENA: 18 zł





szelua.


4 komentarze:

  1. Jak ty robisz nadruki np. na koszulkę ?

    Zapraszam na :chwile-z-harrym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo prosto. Na papierze samoprzylepnym drukujesz to co chcesz, wycinasz, przyklejasz np. na koszulkę i zamalowujesz. Alles :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś zrobić post, w którym krok po kroku pokażesz jak robisz te nadruki? Bo ja nie rozumiem nic z Twojego komentarza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta, ale bardzo ładna. Idealna na upalne dni, która mam nadzieje, nadejdą szybciej niż się wszyscy spodziewamy;)

    OdpowiedzUsuń