wtorek, 5 czerwca 2012

skull vol. 2

Za oknem pogoda cudowna, idealna do siedzenia w domu. Za dużo czasu spędzam przed kompem, za dużo;D  miałam niecne plany, żeby zacząć jeździć na rowerze, ale wszystko jest przeciwko mnie. Zamiast tego siedzę tutaj i oglądam jakieś szity Harrego Pottera. Książki lepsze ! Chyba ruszę dupsko do biblioteki i zacznę znowu czytać wszystkie tomy po raz n-ty.
Wrzucam bluzę z czaszką na plecach. Tył i kołnierzyk tylko wycięłam, a rękawki podwinęłam i zszyłam w czterech miejscach. Teraz zabieram się za nową eko torbę;*

CENA BLUZY: 20 zł





szelua.

3 komentarze:

  1. trzeba to co sie wycieło przypalić albo podszyć czy zostawić i sie nie popruje podczas noszenia i prania ??
    z góry dziekuje za odp. :*
    a tak ogólnie super koszulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podszyć byłoby raczej trudno, ja to lekko przypalam zapalniczką, materiał dookoła wycięć robi się stwardniały i się nie pruje:)

      Usuń
  2. Czy ta koszulka jest jeszcze do kupienia ?
    Mogłabyś mi podać informacje na email ? : karolka191199@wp.pl z góry dziękuję ;)
    Super koszulka.

    OdpowiedzUsuń