niedziela, 23 czerwca 2013

O jak tu cicho, na na na na....

Puk, puk ! Ostatnio tylko echo dudniło na blogu;) Nie będę obiecywała kolejnej poprawy, zostawię to w swoich cichych planach. Drugi semestr za studentkami:) czy było ciężko i dlatego nic nie udostępniałam? Wręcz na odwrót. Zmarnowałam ten czas od października do czerwca. Zleciało nie wiem kiedy, nie wiem też co robiłam. Z pewnością 80% czasu spędziłam w Internetach. Olałam bloga tłumacząc się na brak czasu, ale ten kit wciskałam tylko sobie. Dobra "Daremne Żale" zostawiamy w pozytywizmie, to już historia. Ogarnijcie jakie cacka mam dzisiaj dla Was:D powód przebudzenia? Sesja, yup! I tym razem to nie są tylko ubrania;)
Ostatnio często podglądam poczynania Amerykanów, niesamowicie kreatywni, zawsze dostarczają mnóstwo pomysłów:) aż chcę się ruszyć z krzesła i zacząć od zaraz! I przez nich zakochałam się w decoupage. Technika znana mi nie od dzisiaj, ale zawsze zostawiałam ją w swoich odległych planach ze względu na to, że uważałam ją za dość mało ekonomiczną metodę;) teoretycznie tak, jeśli chciałabym robić wszystko materiałami specjalnie stworzonymi do tej techniki. Ale w praktyce istnieją alternatywy:) a najszybciej można je znaleźć z kanciapie u taty. Mimo, że trzeba uważać, żeby po drodze nie nadepnąć na rozsypane gwoździe, poległe piłki, młotki, śrubokręty, żarówki.
Wyniosłam stamtąd emulsje pozostałe po malowaniu mieszkania, pędzle i lakier akrylowy. Jedyne, w co sama zainwestowałam to serwetki za piątaka;) i jak się wzięłam w poniedziałek tak dopiero dzisiaj skończyłam, z większymi przerwami. Wykorzystałam też pudła po butach, może w końcu doczekam się ogarniętego pokoju z ogarniętymi i poukładanymi rzeczami:D
A bluza? Więcej zdjęć w kolejnym poście na dniach:) projekt miałam w głowie od dość dawna, tak samo jak kilka innych, ale chęci, chęci brak! Oprócz bluzy wrzucę t-shirt, który jest dopiero w fazie przetwórczej;)



szelua.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz